vineri, 26 decembrie 2014

Cinci copii undeva se roaga: ”Mami, sa nu mori!” Implicati-va si ajutati!


In urma cu ceva vreme, supuneam atentiei dumneavostra un caz social special, acela al unei mame a cinci copii (unul major, singurul care lucreaza, iar ceilalti patru minori) internata la spitalul Fundeni cu diagnosticul cancer gradul III. Cazul a fost semnalat de Crina Iamandi pe blogul sau personal.


Mai multe detalii despre situatia acestei familii, aici: http://crinanicoletaiamandi.blogspot.ro/2014/11/sa-nu-moli.html


M-am bucurat, la vremea respectiva de numarul mare de distribuiri si aprecieri pe care postarea mea l-a primit, dar si de faptul ca, pe e-mail, am inceput sa primesc mesaje de persoane care si-au manifestat intentia de a ajuta la ameliorarea situatiei acestor oameni napastuiti. Am raspuns fiecareia in parte, oferind datele de cont ale familiei, precum si adresa, pentru cei ce ar fi dorit sa trimita pachete cu ajutoare.


M-am grabit sa le multumesc public celor ce imi srisesera pe e-mail, pentru ”implicare concreta”. Din pacate, asa cum am aflat azi de la persoanele din Buzau implicate direct in ajutorarea acestei familii, cu exceptia unui numar restrans de oameni, mai toti localnici si cu posibilitati limitate, sprijinul nu a venit de nicaieri.


Reiau indemnul adresat voua, acela de a incerca sa ajutati aceste suflete triste. Puteti contribui cu o mica donatie in conturile:


RO61INGB0000999904668229 - cont lei


RO53INGB0000999904698152 - cont euro


beneficiar: Alecu Iustin Emanuel (cel mai mare dintre cei cinci frati)


 
Sarbatori Fericite tuturor!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu